0
Poniedziałek | 8:00 - 19:00 |
Wtorek | 8:00 - 19:00 |
Środa | 8:00 - 19:00 |
Czwartek | 8:00 - 19:00 |
Piątek | 8:00 - 19:00 |
Sobota | 9:00 - 14:00 |
Pierwsze modele samochodów marki Łada AwtoWAZ zjechały z linii produkcyjnej już w 1970 roku. WAZ 2101, sprzedawany na eksport pod marką Łada, to model na licencji Fiata 124. Włoski model nie był dopasowany do radzieckich dróg, dlatego okazało się konieczne wykonanie daleko idących modyfikacji układu zawieszenia. Auto produkowano do roku 1988, a przez kilka lat, pojawiła się także wersja kombi WAZ 2102.
Model WAZ 2101 rozwijano, zmieniając w następnych modelach ostatnią cyfrę oznaczenia aż do cyfry 7.
Następny model opracowali producenci WAZ, tworząc niewielki samochód terenowy Łada Niva 2121. Samochód doczekał się niewielkich zmian i w takiej formie jest produkowany do dzisiaj pod nazwą Łada 4x4. Łada Niva jest dostępna także z silnikiem firmy Peugeota.
Dzięki współpracy z Chevroletem powstał model Łada 2123.
Łada Samara to samochód, który mieści się w kategorii tanich aut kompaktowych. Auto przednionapędowe opracowano w 1985 roku, natomiast następny model wyprodukowano w 1997 i zakończono jego produkcję w 2010 roku.
Na rynku radzieckim i rosyjskim pojawiły się samochody sygnowane marką WAZ, Żiguli i Sputnik. Starsze modele Ład były określane jako samochody solidne i proste w budowie, ale często wykonane z materiałów niskiej jakości, co prowadziło do wielu awarii. Nowoczesne samochody tej marki mają podobną jakość, co auta innych firm i wyposaża się je w najnowsze technologie. Łada 4x4 to jeden z najtańszych samochodów terenowych. Nowe auto kosztuje tyle, co kilkuletnia „terenówka” produkcji amerykańskiej lub japońskiej i oferuje bardzo dobre właściwości użytkowe. To samochód o sylwetce, która nie zmieniła się od dziesiątek lat.
AutoWAZ produkuje auta w Europie, Afryce i Ameryce Południowej. W jej ofercie są takie modele, jak Łada Priora, łada Granta i Łada Kalina, które cieszą się dużą popularnością przede wszystkim w Europie Wschodniej. Firma produkuje zarówno własne modele, jak i auta oparte na licencji innych marek. Udziałowcem tej firmy jest dziś Renault.