Poniedziałek | 8:00 - 19:00 |
Wtorek | 8:00 - 19:00 |
Środa | 8:00 - 19:00 |
Czwartek | 8:00 - 19:00 |
Piątek | 8:00 - 19:00 |
Sobota | 9:00 - 14:00 |
Zamówienia przyjmujemy przez 24h / dobę w każdym dniu tygodnia. Realizacja zamówień dobywa się codziennie od pn. – pt., godzinach pracy naszego sklepu: 08:00-18:00. Jeżeli zamówienie zostało złożone w dniu wolnym od pracy, to będzie ono realizowane w następnym dniu roboczym, w godzinach pracy sklepu.
Każde zamówienie przechodzi następujący proces realizacji:
1. potwierdzenie zamówienia – potwierdzenie odbywa się za pomocą
wiadomości e-mail – jeżeli poprawnie złożyłeś zamówienie i/lub została dokonana poprawna autoryzacja w banku lub na stronach firmy Polcard to ZAWSZE otrzymasz od nas wiadomość e-mail, na adres który podałeś w formularzu zamówienia. Koniecznie sprawdź swoją pocztę! Jeżeli jej nie otrzymałeś to znaczy, że gdzieś wystąpił błąd (np. nie było poprawnej autoryzacji na stronie banku) i musisz ponownie złożyć zamówienie
telefonicznie – jest to dodatkowe potwierdzenie w przypadku zamówień, dla których wybrano formę płatności przy odbiorze lub przelew na konto
2. realizacja zamówienia – na tym etapie kompletujemy twoje zamówienie i przygotowujemy paczkę do wysyłki. Realizacja zamówienia średnio trwa ok. 24h i jest uzależniona od firmy spedycyjnej. Jeżeli czas realizacji zamówienia mógłby się przedłużać to natychmiast skontaktujemy się z Tobą !
3. Do każdego towaru zawsze wystawiamy dowód zakupu w postaci paragonu bądź Faktury VAT.
4. wysłanie zamówienia – twoja przesyłkę wysyłamy kurierem.
5. potwierdzenie odbioru – zawsze potwierdzamy to, czy przesyłka dotarła do Ciebie (w formie mail'a lub telefonicznie). Dzięki temu mamy pewność, że twoje zamówienie dotarło do adresata.
Pamiętaj, że zawsze powiadomimy Ciebie e-mailowo, w momencie kiedy:
a) zamówienie zostanie przekazane do realizacji oraz
b) zamówienie zostanie wysłane do Ciebie (lub Twojego znajomego w przypadku opcji prezentu).
6. WYŚLEMY CZĘŚCI PROSTO DO TWOJEGO WARSZTATU nowość!
Wysyłka do warsztatu
Oszczędź sobie czasu i niepotrzebnych nerwów. Twoje auto zostanie dużo szybciej naprawione, jeśli zamówisz części w naszym sklepie i wskażesz w danych do wysyłki warsztat, w który stoi Twój samochód przygotowany do naprawy. Mechanicy odbiorą części i zaczną od razu działać.
Jak mogę skierować paczkę do mechanika?
Dokonując zakupów części w naszym sklepie możesz zmienić adres dostawy części za pomocą formularza „Dane dostarczenia przesyłki” adres warsztatu, w którym dokonywana będzie naprawa. Wraz z paczką warsztat otrzyma fakturę z Twoimi danymi i informacją, że części są dla Ciebie.